Thailandreis.reismee.nl

Hallo allemaal,

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met onsmeereist!

Groetjes,

Laughing

IefkeJoseph Morry en Pam

Reacties

Reacties

Dinnie

Laat maar komen die verhalen, wij zijn reuze benieuwd, zijn jullie toch een beetje dichtbij!
Wij wensen jullie een hele fijne reis!!!
Dikke knuffel en tot vanavond!!!

de schreurskes

Ha die Ingelbearkes on tour..
hoeist aan de andere kant van d'r welt ? Eten een beetje o.k. Jo?
Je mist wel het preuvenemintje spelen met Pascal bij de feuerwehr, maar dat halen we wel weer in.
Viel sjpass en een goeie roetsj !!!

Dinnie

Wat doe ik nou, geef ik me zelf de naam olifant, foutje, bedankt!! Ik ben toch zo slank, maar enfin gaat jullie goed dus, ziet er allemaal geweldig uit, geen tijd natuurlijk om ons te missen!!! Pam, leuke verjaardag gehad? hoop dat smsje is aangekomen!!!! Nou geniet vandaag ook weer, zie uit naar jullie volgende verhaal!!! Hier alles pallettie, Deem geweldig gala gehad, ze had hele krullekop, zag echt super uit, maar fotos zien jullie nog wel. Fijne dag vandaag en tot gauw. En ja dat van die olifant zal ik nog lang horen!!

Kus van mij voor jullie allemaal!!

Dinnie

Frank Mutti en Veroo

Haa die igelkes zijn wel veel biefstukken zo'n olifant.

Leuke foto's we kijken elke dag , veel plezier !!!

tanti

he ziet er goed uit allemaal...
amuseer jullie maar en geniet ervan!
dan slapen wij ook uit tot 8 uur hahahaha
bijna vakantie nog 1,5 daagje werken pffffff
ciao

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!