Thailandreis.reismee.nl

van Koh Samui naar Chiang Mai

Ik schrijf dit verhaal nu verder, op de vlucht van uit Koh Samui naar Bangkok.

Dus ergens hoog in de lucht. Vanochtend werden we tijdens het ontbijt, verrast door een super plensbui! Hebben we dat ook nog meegemaakt, heel hevig en kort viel het met bakken uit de lucht. Volgens het weerbericht blijft het 7 dagen bewolkt, dus fijn dat we vandaag alweer vertrekken naar Chiangmai.

Op het vliegveld aangekomen, bleek dat we zomaar de vroegere vlucht konden nemen. Fijn dan hoeven we ons niet zo te haasten in Bangkok.

Alles is hier op het vliegveld super geregeld. We vliegen nu ongeveer in 50 minuten naar Bangkok, daar 'stappen we over' voor de vlucht naar Chiangmai.

We hebben nu een supervliegtuig, met prima beenruimte, en is ook niet helemaal volgeboekt. Daar kan Thomas Cook of Jetair nog wat van leren!!

We zijn net opgestegen, maar voel nu in mijn oren dat we alweer aan de landing zijn begonnen. We zijn heel benieuwd naar onze volgende bestemming. Deze ligt toch 1300 km noordelijker dan Bangkok. Tot straks.

Wij zijn weer goed aangekomen in ons volgende hotel, the Empress in Chiangmai. Het weer is hier super, de zon schijnt heerlijk. Het is een echt stadshotel, met een zwembad erbij. Het is niet zo luxe als de vorige hotels, maar ja 't kan ook niet altijd zo super zijn! We hebben vandaag al een privé chauffeur voor morgen geregeld, hij gaat morgen met ons de hele dag op stap en laat ons verschillende bezienswaardigheden hier zien. Wij zijn vanavond 6 uur eerder met Oud op Nieuw vieren, dus wij zijn ons nu aan het klaarmaken. We gaan zo naar de avond en nachtmarkt en daarna eten. Wij wensen iedereen alvast een Gelukkig Nieuwjaar toe, en een hele gooije roetsch van ons viertjes vanuit Chiangmai! HAPPY NEWYEAR

DINNIE

Ik ben net Lindsey van de bus gaan halen, anders had ik jullie precies om 18.00 uur voor jullie 00.00 uur Happy New Year willen wensen, dus bij deze een paar minuutjes te laat wens ik jullie een super geweldig 2009 toe!! Voor jullie is het al super begonnen want het ziet er allemaal geweldig uit, moet super zijn om dat met je kinderen te kunnen beleven!!
laat ze vannacht flink knallen, doen wij over kleine 6 uurtje ook!! Dikke kus Ankie