Thailandreis.reismee.nl

luieren bij zwembad en op strand

Het zonnetje was vandaag weer van de partij. De hele dag door gerelaxed, gezwommen, gegeten en biertjes gedronken. Laat in de namiddag heerlijk op t strand thais gegeten. Morris had 'green curry' besteld, waar hem toch wel behoorlijk het zweet van uitbrak! Het eten is hier over het algemeen wel 'spicy', maar pa en ma houden daar wel van. In de namiddag al een beetje de koffers klaargemaakt voor ons vertrek morgen naar Koh Samui. Rond 20.00 uur naar het uitgaans en shopgedeelte van Phuket gegaan. Het is erg indrukwekkend om te z ien, hoe de thaise dames hier reageren op mannen. En zo dus ook op die twee van ons! Morris is bij die kleine thaise dames/meisjes echt een reus. Maar ze willen toch allemaal eens aan hem kietelen,voelen! Maar onze Mor vind dit niet zo leuk! Nadat we nog het een en ander gekocht hadden, gingen we weer lekker eten. En nu rond 22.30 uur zijn we dan weer terug. De laatste avond in Phuket was dan ook weer gezellig. We zijn nu weer benieuwd naar het volgende, het mooie eiland Koh Samui. Morgen rond 14.30 uur vertrekken we hier naar de vlieghaven, rond 17.30 hopen we dan te kunnen opstijgen. Om dan na een klein uurtje met Thai airways, weer te mogen landen op Koh Samui.