Thailandreis.reismee.nl

zwembad Phuket

Vandaag woensdag 24-12 hebben we lekker gerelaxed bij het zwembad. Na een heerlijk ontbijt op het ligbedje ( boot varen ) en lezen. 'S Middags een strandwandeling met een hapje en drankje. In het hotel waren ze druk bezig met voorbereidingen voor kerstavond. Wij zijn 's avond in het Hongaars restaurant gaan eten, had een special kerstmenu gemaakt. Hadden met Robbie de eigenaar van het restaurant een tour voor morgen geregeld. Gaan 1e kerstdag naar Phang Nga dit is een gebied boven Phuket met duizend grotten in het water, en prachtige rotsformaties. Morgen meer daarover. Om 11.00 uur was er vuurwerk op het strand, zag er prachtig uit. Tegen 12 uur naar bed, voor allemaal een mooi Kerstfeest.

marco huub marjo

Hallo ingelkes

Zik ver hubbe alles foto,s gezeen echt super sjiek doa veural die foto,s van op de olifanten en natuurlijk neet te vergeate de jetski flink gassen he morris whoom haha.En pammy lekker gerelaxt op ut water? naja veul sjpas en plezeer nog,en natuurlijk neet te vergeate zalig keersjmis.Ver blieve trouwens van alles op de huugte. sjoene daag nog

Groetjes schlennich!!!