Thailandreis.reismee.nl

phuket jetski

's Morgens heerlijk ontbeten in het zonnetje, met vers fruit, juice en allemaal heerlijke thaise gerechtjes voor de liefhebbers! Jo dus!!!

Ons hotel heeft een prachtige palmen tuin en het ziet er dan ook heel mooi uit, de zwembaden zijn super en het water is heerlijk qua temperatuur.

Er zijn heel veel whirlpools in het zwembad en natuurlijk een poolbar. Tegen het middaguur gingen we weer op de patongbeach naar ons favoriete 'hutje' voor een paar biertjes (singha) en Mor en Pam weer lekkere sandwiches. Pa en Ma eten toch liever in de echte 'thaise' eettentjes, waar je ontzettend veel keus hebt uit allemaal kleine gerechtjes, en die allemaal even lekker worden geserveerd. Het smaakt allemaal super, alleen de keukentjes waarin alles wordt gemaakt, tja daar valt over te twisten!

In de namiddag gingen Jo en Pam op een jetski en Mor alleen op een jetski, een half uur lang scheuren door de golven. Super vonden ze het! Het water is erg schoon en echt mooi blauw, de stranden zien er uit als een droomeiland...echt zoals in de vakantiebrochures staan! Jo en Ivo bleven tot zonsondergang aan het strand, zo ongeveer tot 18.15 en zagen de zon prachtig in de zee wegzakken..en met een paar singhatjes op, zag dat er ontzettend mooi uit!

We hebben 's avonds gegeten in een Hongaars restaurant, een Hongaar die nu 2 weken zijn eigen restaurant geopend had! Super vonden wij dit! Pa bestelde echt thais eten, en de typische kruiden zorgden er dan ook voor, dat menigmaal geblust moest worden. De rest at echt Hongaars, compleet met palascintas. Na een kleine wandeling terug, gingen we om 23 uur naar bed. Voor iedereen fijne kerstdagen vanuit het heerlijke Thailand!

Es en Pie

Fijne kerstdagen....
XX

hanske en anja

prettige feestdagen gewenst namens dur knien in ut zoer.

de schreurskes

hallo I-J-M&P,
zo te zien hebben jullie het geweldig naar jullie zin. Op deze manier kunnen wij in het koude en natte merregroate ook een beetje meegenieten van jullie avonturen. Een Zaaaaaalige Kerst gewenst!

PS
Krijgt Jo echt memmen ? Komt vast van het bunkeren.

Frank , Mutti en Vero

Het is nu bij ons kerstavond voor jullie achter een paar uurtjes ook een gelukkige kerst .
Mooie foto's veel plezier nog toegewenst namens ons allen !!
Pam en Morrie lekker "Loemele"