Thailandreis.reismee.nl

phuket

Na een goede nachtrust om 6.30 uur opgestaan, benieuwd hoe alles uitziet, want bij aankomst was het donker. Om 6.20 uur word het hier licht en om 18.30 uur is het donker. ‘sMorgens hebben we een heerlijk ontbijt gehad,wat zeer uitgebreid was, compleet met nudelsuppe, rijsttafel enzo. De hele dag verder lekker aan het zwembad gelegen, wat trouwens aan het strand van Patong grenst, je moet er alleen een drukke weg oversteken. Deze drukke weg wordt bezet met duizenden scooters, jeepjes en tuktuks. ‘sMiddags heerlijk aan het strand gegeten, onder andere een gevulde ananas met kip en rijst. Tegen de avond gingen we naar het centrum van Phuket, waar je echt ogen te kort komt, zoveel winkeltjes, kroegjes en oude mannetjes met mooie thaise meisjes! Om 21 uur zijn we naar een echte Thaise boxwedstrijd geweest, Muaythai! Dit was echt super spannend, er waren verschillende wedstrijden in allerlei gewichtsklasses.

En wat echt geweldig was, was dat zowel Pammy, bij de dames, en Morris bij de heren in de ring mochten! Na een geweldige avond gingen we dan ook pas om 24.00 uur naar bed. Alweer een geweldige dag in Thailand!

Allemaal een heel fijne kerstavond toegewenst.